Leveringsinformasjon

Hvor lang tid vil det ta før jeg mottar bestillingen min?

Normal leveringstid er 3-8 arbeidsdager.

Når du bestiller flere produkter innen en orden, er det mulig at leveringsdatoer er forskjellig. Det samme gjelder for produkter som er levert i flere pakker.

Leverer dere til øyer eller fjerntliggende deler av landet?

På grunn av leveringsrestriksjoner , leverer  vi til hele Norge ekskludert Svalbard og Jan Mayen.

Hva er kostnadene for levering og retur?

Fraktkostnader avhenger av størrelsen på varen du har kjøpt. Pris gruppe du kan finne ved kassen i ordren din.

 Angrerett
Som kunde har du rett til å heve kjøpet innen 14 dager etter at du har mottatt varene. Angreretten kan
kun benyttes dersom varen kan returneres i originalemballasjen, og er i det vesentlige uforandret. Du
har rett til å åpne pakken og prøve produktet, men det må ikke brukes utover det. Når du benytter deg
av angrerett betaler du selv tur-retur frakten*.
Hvis du benytter din rett til å heve kjøp, vil vi tilbakebetale hele beløpet av varene så snart som mulig,
eller innen 30 dager fra den datoen vi har mottatt varene.
Hvis du valgte gratis levering når du kjøpte produktet, vil vi trekke fraktkostnader* og tilbakebetale
beløpet av varene så snart som mulig, eller innen 30 dager fra den datoen vi har mottatt varene.
*fraktkostnader avhenger av størrelsen på varen du har kjøpt.
Se også forbrukerrådet eller lov om fjernsalg.

Leverer dere til postboks-adresser?

Vi leverer ikke til postboksadresser.

Vi kan levere til din fastboende adresse eller din arbeidsplass.

Hvis du velger å få bestillingen din levert til deg på jobb, må du sørge for at det er noen tilgjengelig for å signere for din(e) pakke(r).

Du kan endre leveringsadressen din i ved betalingen eller logge på kontoen din og endre leveringsinformasjonen din før du bestiller.